Hvordan vil forbrugerne shoppe i år, og hvad vil de forvente af detailhandlere? TID & tendenser giver dig fem forbrugergrupper, som du skal være opmærksom på i 2018.
Hver uge bringer TID & tendenser en Trend Break fra WGSN med fokus på trends eller inspiration inden for forbrug, livsstil, ledelse, og kommunikation. WGSN er verdens førende online trendværktøj, som giver indblik i tendenser inden for forbrugeradfærd, marketing, kommunikation, mode, livsstil og bolig.
1 | Community shoppers
’Fællesskabshoppere’ er en af de vigtigste forbrugergrupper i 2018 og fremover. Gr
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design