Læs hele artiklen i e-pages her

Krisetidens nye livsstil afslører behovet for nostalgi og nøjsomhed. God filterkaffe, langtidshævet brød, hæsblæsende krimier og bløde gadekryds er tegn på den tid, vi lever i. For den entreprenante erhvervsvirksomhed kan det betale sig at kigge lidt nærmere på tidens nye livsstil, som trods alt fører en del forbrug med sig. Læs livsstilsekspertens nutidsportræt og trendcauseri.

Når man kigger på, hvad der optager danskerne i 2012, ser det ud som om, verden er blevet lidt mindre. Vi vender tilbage til udgangspunktet. Dyrker det basale og finder nostalgisk glæde ved gamle travere.
Gennem de seneste fire år har vi håndteret krisen ved at putte os derhjemme – foran tv- og computerskærme og med forskellige kreative projekter. Vi dyrker vores nære, sociale relationer og udvikler os som

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.