Andre artikler fra denne udgave
Loyalitet har altid været, og er stadig, et emne med meget stor bevågenhed. På tværs af stort set alle brancher bliver der arbejdet hårdt for at opnå de mest loyale kunder. Der bliver målt på churn-rates og NPS-score i mange virksomheder, og kundeklubber og loyalitetsprogrammer findes i alle former og farver. Men findes der stadig loyale kunder? Eller er vi taget på jagt efter en efterhånden sjælden og truet art?
Af Nicolaj Weber
En mand kommer ind i en butik. Ekspedienten, der står ved disken, smiler og byder venligt velkommen. Hun spørger, om der er noget, hun kan hjælpe med, hvorefter manden hurtig
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Retail/E-tail
Fortsat vækst i e-handlen i Europa
Trends & design
Populært farvesystem varsler stor prisstigning
Kommunikation & marketing
Har I styr på jeres SoMe-strategi?
Retail/E-tailGratis artikler