Den stigende velstand i Asien har gjort forbrug til en familieaktivitet og alle samles i de såkaldte supermalls.
Af Anette Chalotte Fisker
Læs hele artiklen i e-pages her
Det økonomiske boom har sat sit præg på forbrugerkulturen, der favner en større og større del af Thaiernes liv. I Bangkok har man taget mall-konceptet til næste niveau. Her har storcentrene fået status af hele oplevelseskomplekser, og Siam Paragon, et 500.000 kvm. stort shopping- og underholdningsparadis i fem etager, er et overvældende eksempel på et all-inclusive oplevelsescenter. Nok er Siam Paragon uden asiatisk sidest
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler