At skabe gode kundeoplevelser via cross channel er en spændende rejse, og ingen har rejst så langt endnu, at vi helt forstår det nye verdenskort. Danske Risteriet Coffee er blandt de virksomheder, som har kastet sig ud i disciplinen at skabe værdi for kunderne ved at sammensmelte offline og online.

Af Louise Byg Kongsholm

Risteriet Coffee er en stribe hyggelige kaffebarer, en webshop for private og en tilsvarende for erhverv. Man kan købe sin kaffe i kaffebaren eller online. Man kan få det som hele bønner eller kværnet til filter, stempel eller espresso. Det er også muligt at tegne et abonnement, så man får tilsendt kaffe hver torsdag – også kaldet Postkassekaffe. Kaffen kommer i specielle kaffeposer påsat frimærke, så den kan komme igennem brevsprækken, og turen til posthuset spares. Der er generelt bare tænkt på alt – hele vejen igennem. Der er talt med og lyttet til kunderne, og det er en 360 graders serviceoplevelse på tværs a

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.