Midlertidige butikker er blevet en permanent trend. Både brands og forbrugere er vilde med det dynamiske format, der byder på et utal af muligheder for at eksperimentere med offline-retail.

Af Mette Skovgaard Frich

Vi har gennem de seneste år været vidne til et sandt boom i pop-up-butikker. Tendensen er drevet af både luksusmærker, FMCG-brands, onlinebutikker, tradi­tionelle kæder og udlejere, der alle har set fidusen i at lave engagerende offline-oplevelser uden at skulle forpligte sig til faste udgifter og lange lejekontrakter. Pop-up-butikkerne fungerer både godt som led i kampagner, hvor de kan generere masser af hype og brugeromtale på de sociale medier, som supplerende salgskanal og ikke mindst som en mulighed for at teste og udvikle brandet i forskellige sammenhænge. Her får du overblik over de vigtigste tendenser inden for pop-up-fænomenet og en guide til at lave din egen pop-up-succes.

Hævet over hverdagen
En s

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.