Af Anja Bisgaard Gaede
Læs artiklen i e-pages her.
Butikker med oplevelser: Oplevelsesbutikken breder sig.
De seneste fem årtier har budt på hver sin shopping-revolution – senest med nullernes online-shopping. Noget kunne tyde på, at det revolutionerende i dette årti bliver oplevelsesbutikken. TID & tendenser ser i denne artikel nærmere på butikker, der søger at skabe salg via oplevelser.
De fleste butikskoncepter i dag kan dateres tilbage til det sidste århundrede. De svingende
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler