Af Anne Skare
Læs tt-artiklen i e-pages her
Den nordiske fødevarebranche skal tage alt, hvad der ligner bras og standardvarer uden sjæl, og kyle det langt væk. Ellers har branchen kun ét parameter at konkurrere på – og det er prisen. Markedet for produkter, der kan skabe glæde, sundhed, bæredygtighed og overskud vil eksplodere. Få opskriften på, hvordan du kommer med til festen, sidst i artiklen.
Sådan falder hammeren de kommende år. Vil man have kunderne med på sin innovationsrejse, er der to fremstrakte hænder, de vil gribe: Dem, der tilbyder det billige, og dem, der tilbyder d
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler