Andre artikler fra denne udgave
Kundeloyalitet kan opnås på mange andre måder end gennem evindelige fordele, tilbud, rabatter og mailkampagner. Tre ud af fire danske forbrugere er medlem af en kundeklub, og mange har efterhånden nået mæthedspunktet i forhold til strømmen af mails og sms’er med tilbud og fordele. Forbrugerne vil ses og høres, og så vil de føle sig unikke og inkluderede.
Stedet er cykelbrandet Raphas b
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Retail & e-tail
2023 slog rekord i onlinesvindel
Gratis artiklerInspiration
To forbrugereksperter varsler afgørende ændringer i detailhandlen
Tidsånd
Fremtidens byggeri er digitalt
Kommunikation & marketingRetail & e-tail
De vigtigste retail-innovationer netop nu
FødevarerGratis artikler