Andre artikler fra denne udgave
Fra at konkurrere på enkelte parametre som pris og produkt, er konkurrencen nu intensiveret til, hvem der har den bedste Customer Experience og de bedste Customer Journeys. Mulighederne er mange, så hvor skal du fokusere, og hvad kan du gå i gang med allerede i dag?
Af Pernille Thorslund
Hvad er CUSTOMER EXPERIENCE?
Hvordan en kundes samlede oplevelser af interaktionerne med virksomheden er.
Hvad er en CUSTOMER JOURNEY?
En række af touchpoints/interaktioner, som en kunde har med en virksomhed før/under/efter et køb i de forskellige kanaler.’ Her er tale om en kronologisk hændelse, på t
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Retail/E-tail
Forandringerne fortsætter
Kommunikation & marketing
TikTok – hvad, hvorfor, hvordan?
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan kan arbejdsmarkedet tilpasse sig seniorerne?
Tidsånd
3 hurtige til Sofie Hvitved
Trends & design