Fra at konkurrere på enkelte parametre som pris og produkt, er konkurrencen nu intensiveret til, hvem der har den bedste Customer Experience og de bedste Customer Journeys. Mulighederne er mange, så hvor skal du fokusere, og hvad kan du gå i gang med allerede i dag?


Af Pernille Thorslund


Hvad er CUSTOMER EXPERIENCE? 
Hvordan en kundes samlede oplevelser af interaktionerne med virksomheden er.

Hvad er en CUSTOMER JOURNEY?
En række af touchpoints/interaktioner, som en kunde har med en virksomhed før/under/efter et køb i de forskellige kanaler.’ Her er tale om en kronologisk hændelse, på tværs af kanaler, med et konkret mål for øje.


9 bud på hvad du skal fokusere på i fremtiden 

Man siger, at Customer Experience (CX) er ’det nye marketing’, og vi ved, at velfungerende Customer Journeys (CJ) er vejen til en bedre CX, så der er ikke længere nogen

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.