Af Anette Chalotte Fisker
Læs tt-artiklen Fremtidens boligdesign påvirket af teknologi, tidsånd og demografi i e-pages her
Lige nu befinder vi os i en overgangsfase, hvor efterkrisetidens snusfornuft stadig bestemmer over Dankortet samtidig med, at flere forbrugere og producenter begynder at skue fremad i resignation over det velkendte, det trygge… og i disse aktørers øjne; det kedelige. Denne gruppe er klar til kamp og snart vil flere følge dem i deres lyst til at skabe nyt og tænke nyt. I pej gruppen beskriver vi denne gruppe af foregangsmænd, foregangsprodukter, foregangstanker etc
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Kommunikation & marketing
Har I styr på jeres SoMe-strategi?
Retail/E-tailGratis artikler
Kedelige butikker vil dø
(tt) nyhederGratis artikler