Af Anette Chalotte Fisker
Læs artiklen i e-pages her.
TID & tendenser har set på danskernes rejsevaner og på tre måder at arbejde med segmentering, når det gælder rejser. Metoderne kan bruges til at forklare og forudsige danskernes valg af rejser.
Uroligheder i Ægypten og Tunesien, islandsk vulkanaske, bomber på Bali og i Madrid, 9/11, finanskrise, Muhammed-tegninger osv. Jo, der er mange hændelser, der påvirker danskernes rejser. De barske realiteter er gået ud over rejsebranchen, der de senere år har meldt om svigtende salgstal, men nu er
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Forstå forbrugerne anno 2023 i en krisetid
Strategi & ledelse
3 hurtige til Camilla Kring
Trends & design
Do you speak Color?
Retail/E-tail
De største e-handelstrends 2023 – del 2
Retail/E-tailGratis artikler