En ny generation af mission-brands vender op og ned på de gamle spilleregler for god branding og introducerer nye konkurrence-parametre i kampen om kundernes velvilje.

Veluddannede, ressourcestærke forbrugere flokkes om brands, der har en klar dagsorden om at gøre en forskel i verden. De vil ikke nøjes med at betale aflad og velgørenhed, men tiltrækkes af muligheden for at bidrage til løsningen af reelle problemer på en måde, der er forretningsmæssigt bæredygtig og dermed også levedygtig på lang sigt. Konsekvensen er, at branding kommer til at handle mindre om kunden, mere om produktet og meget mere om verden derude.

Hvilken bh tager man på inden under en lys, let sommerbluse?
Den kvindelige læser ved det allerede: Det klassiske valg, med mindre man da er ude efter at vække opsigt, er en model, der matcher hudfarven – det er nemlig den eneste kulør, som ikke er synlig gennem det tynde stof. Derfor fører ethvert lingerimærke

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.