De googler. De interagerer med dit indhold på sociale medier.
De spørger, om de ikke bare kan købe direkte hos dig. De skriver deres mening på Facebook – både det gode og det dårlige. De er dine forbrugere – og de er online. Som fødevarevirksomhed bør du sætte fokus på din digitale kommunikation.

Af Anita Dalsgaard

Som fødevarevirksomhed er du født med en sølvske i røven!
Ja, det mener jeg, du er. Forbrugerne anno 2018 er madliderlige som aldrig før. De er nysgerrige, engagerede, dedikerede, og de er villige til at betale – sidstnævnte beviser det stigende salg af økologi, convenience og lakridser til en pris 10 gange højere end tilsvarende produkter fra konkurrenterne.

94 procent af danskerne er online dagligt, og ni ud af ti danskere er det fra mobilen (Danmarks Statistik). 88 procent tjekker nettet, inden de køber, og årligt bruger danskerne 115 milliarder kroner på onlinehandel. Af disse er kun fire p

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.