År efter år kortlægger pej gruppen og Alikelihood nye trends og fænomener, som forventes at blive de nye store kommercielle højdespringere med potentiale til at overtage førstepladsen som den nye skyr eller surdej.

Men hvis man som trendresearcher gør sit arbejde ordentligt, kan man ikke hvert år præsentere helt nye trends, som om de ‘pludseligt’ er opstået. Man må i stedet tage pulsen på de trends, man tidligere har rapporteret om og følge med i deres udvikling. Hvilken retning går de i? Har de ændret karak-ter? Har de parret sig med andre trends og udmøntet sig i en slags bastardtrend?

I denne artikel har vi udvalgt nogle af de mest interessante kommercielle mad- og forbrugertrends, og vi ser på, hvordan de udfolder sig lige nu, og hvordan vi kan forvente, at de vil udvikle sig de kommende år.

De sidste par år har pej gruppen og Alikelihood kortlagt og fortalt om over 30 forskellige mikrotrends, som vurderes til at få stor betydning f

Hovsa…

Denne artikel kræver login. Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.