Fremtidens fire nøglefarver taler til to typer forbrugere: Dem der stadig er påvirket og præget af den nylige fortids tumulte dagsorden, og som har brug for plads og ro, og dem der ikke vil og ikke har villet lade sig slå ud, men ønsker fest og farver.
Af Pernille Kirstine Møller
Hvordan ser fremtidens forbrugere ud? Og hvilke farver vil de blive tiltrukket af? Det er umuligt at snakke om tendenser og t
Så for pokker, denne artikel er låst…
Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.
Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Trendguru klæder dig på til 2026
Retail & e-tail
Så mange danskere handler på Temu
Fremtidens arbejdsmarked
Faciliteter er afgørende for at tiltrække arbejdskraft
LivsstilLongevity
Et langt liv som ny livsstil
LivsstilLongevity









