Fremtidens fire nøglefarver taler til to typer forbrugere: Dem der stadig er påvirket og præget af den nylige fortids tumulte dagsorden, og som har brug for plads og ro, og dem der ikke vil og ikke har villet lade sig slå ud, men ønsker fest og farver.
Af Pernille Kirstine Møller
Hvordan ser fremtidens forbrugere ud? Og hvilke farver vil de blive tiltrukket af? Det er umuligt a
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse