En ny finanskrise er uundgåelig. Så hvordan kan man som designvirksomhed sikre sig mod den næste krise? Denne artikel forsøger at give svar på nogle af de spørgsmål, som designvirksomheder bør stille sig selv.

Af Mads Arlien-Søborg

 

Det er i år ti år siden, at finanskrisen ramte Danmark. Krisen var et resultat af nogle meget gunstige lånemuligheder, stigende boligpriser og en opskru


Så for pokker, denne artikel er låst…

Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.

Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her

Bestil abonnement

Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: pej gruppen

De abonnerer påTID & tendenser

Privacy Preference Center