Trendafdelingens COLOUR CRUSH denne måned: Den frodige Myrtle, der repræsenterer en stadig søgen efter ’det gode liv’ og en drøm om en mindre hektisk hverdag i balance. Læs med og bliv klogere på, hvorfor vilde og frodige grønne toner fortsætter med at dominere forbrugernes bevidsthed i sæsonen AW 22/23.
Hver måned introducerer pej gruppens trendafdeling en ny og sæson
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse