2022 blev det første år, hvor danskerne brugte mere tid på såkaldte nye medier end traditionelle medier. Det viser den netop offentliggjorte rapport ’Medieudviklingen 2022’.
Det er i og for sig ikke overraskende, at danskerne i 2022 benyttede mere tid i selskab med nye digitale medier, end de brugte pÃ¥ traditionelt tv, traditionel radio og trykte aviser/dagblade. Udviklingen har nemlig lÃ
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
De første 30 dage er gratis og uden binding
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? SÃ¥ kan du blot logge ind

Flere artikler
Tidsånd
2024 blev et vildt medieår
Retail & e-tail
“Den fysiske butik er afgørende for vores tilstedeværelse”
Tidsånd
De største abonnementstrends i 2025
Retail & e-tailGratis artikler
SÃ¥dan kan detailhandlen tackle sine udfordringer
Inspiration
Her er den store trend-ABC til 2025
Kommunikation & marketing