Under coronakrisen har både nye og eksisterende virksomheder kastet sig over nethandel, og det har betydet en markant stigning i antallet af netbutikker i Danmark.
Forbrugerne er under coronakrisen blevet rigtig glade for at handle på nettet, og det har betydet, at mange nye danske netbutikker har set dagens lys.
Fra e-handelsdirektør hos Dansk Erhverv, Niels Ralund, lyder det, at de både f
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Pexels
Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse