Hvad er det, der holder den fysiske butik tilbage i skabelsen af den store oplevelse?
Flere eksperter peger på en bestemt stopklods: Den forkerte KPI. I årtier er butikker blevet mål ud fra et centralt parameter: Salg pr. kvadratmeter. Ethvert forsøg på at være kreativ, innovativ, stikke ud og gøre noget anderledes passer ikke ind i standarden, der dikterer, at der skal skubbes flest mulige
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse