I bogen Retail Mega Mag kastes der lys over den moderne forbrugers holdninger, handlinger – og ikke mindst de adfærdsændringer, som to år i coronaland har medført. Heriblandt er der en beskrivelse af de syv basale behov, som er i spil ved køb.
Af Louise Byg Kongsholm
Valg af varer og services samt udbyder afhænger af en lang række faktorer. Over tid kan en udbyder, der konsekv
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse