Tillid er det overordnede tema, og begrebet bliver en nøglefaktor for organisationer i fremtiden. Det fortæller bureaugruppen Dentsu Aegis Network, når de turnerer rundt i Danmark med Pulse19-seminaret. Læs med og få et kort overblik over de ni marketingtendenser, som din virksomhed kan arbejde med i 2019.
1. Raise their voice
Forbrugerne er i dag mere aktivistiske end nogen
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Pulse19
Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse