Under Covid-19 har reklameomsætningen mærket et betydeligt fald, men genåbningen har sat gang i hjulene igen, og i 1. halvår af 2021 er markedet på samme niveau som i 1. halvår af 2019.
Efter et 1. halvår af 2020 i indeks 81 viser de nyeste tal fra brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikations Mediaindex, at reklameopsætningen er ved at være tilbage på sporet. Mediebureauernes s
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse