Der er sket meget på bare ét år. Emner, der lå langt ude i horisonten, er pludselig blevet førsteprioritet, og der er ingen tvivl om, at ’den næste normal’ vil være komme til at være digital.
Udover lukkede butikker og en markant stigning i onlinesalget har 2020 og den verserende coronapandemi også haft en markant betydning for forbrugernes købsadfærd.
Hver anden virksomhed på t
Denne artikel kræver abonnement
Bestil nu og få adgang med det samme
Bestil i marts 2025 og få 50 % rabat på et års abonnement
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Foto: Unsplash
Flere artikler
Retail & e-tailGratis artikler
Adfærdsdesign og nudging: Skab bedre kundeoplevelser med små ændringer
(tt) nyhederGratis artikler
TID & tendenser nr. 1 er udkommet
Strategi & ledelse
Start strategiarbejdet med at se ’Terminator’-filmene
Strategi & ledelse