En ny analyse viser, at kunstig intelligens, herunder ChatGPT, nu udgør en væsentlig del af de danske søgeresultater.
Brugen af kunstig intelligens er accelereret i de seneste år – også i danske Google-søgninger. En ny analyse fra Obsidian Digital afslører, at AI nu kan spores i hele 16 procent af de danske søgeresultater.
Analysen ‘AI’s indtog i e-commerce: En analyse af AI-genereret indholds rangeri
Så for pokker, denne artikel er låst…
Det bør du dog ikke se som en hindring, men snarere som et incitament til at tegne et abonnement på TID & tendenser. Et abonnement der giver dig fuld adgang til masser af indhold spækket med inspiration, viden og indsigt i, hvilke tendenser der er værd at holde øje med.
Læs mere om de mange fordele du får som abonnent på TID & tendenser her
Bestil abonnement
Har du allerede et abonnement? Så kan du blot logge ind

Flere artikler
Trends & designGratis artikler
Trendguru klæder dig på til 2026
Retail & e-tail
Så mange danskere handler på Temu
Fremtidens arbejdsmarked
Faciliteter er afgørende for at tiltrække arbejdskraft
LivsstilLongevity
Et langt liv som ny livsstil
LivsstilLongevity









