Abonnement

Har du brug for input til nytænkning?

Et abonnement på TID & tendenser sparer dig og dine kollegaer for timevis af egen research og forbereder jer på fremtiden.

0,-

årligt

Free

En ugentlig nyhedsmail

Begrænset adgang til online artikler

Tilmeld dig nyhedmailen

3.100,-

årligt

Pro

En ugentlig nyhedsmail

Fire årlige trykte udgaver af tidsskriftet TID & tendenser

Et eksemplar af Retail Mega Mag hvert år i april

Fuld adgang til online artikelarkiv

Fem brugeradgange

Billet til årligt Kick-off seminar

500,- i rabat på udvalgte af pej gruppens konferencer

Bestil abonnement

Prøveperiode

Er du stadig ikke helt sikker?

Prøv et abonnement af i 10 dage– uden binding og helt gratis

Start din 10 dages prøveperiode

Et lille 'sneak peek' på indholdet i  TID & tendenser nr. 4 2024

Andre, der abonnerer


Hvorfor abonnere på TID & tendenser?


En ugentlig opdatering

Få viden og inspiration leveret i din indbakke en gang ugentligt, når TID & tendenser sender nyhedsmailen ud. Som abonnent har du fuld adgang til alle artikler.

Del med dine kolleger

Opret et login til flere af dine kollegaer på tidogtendenser.dk, så de også er opdaterede på tidsånd, samfund, forbrug og livsstil.

Årligt seminar

Kom gratis med til pej gruppens årlige Kick Off seminar, som er tre intense timer med fakta, forecasts og forventninger til det nye år for livsstilsbrancherne.

Udgivelsesplan 2024


No.1 2024
20.02.24

No.2 2024
18.04.24
Særudgave, Retail Mega Mag

No.3 2024
13.06.24

No.4 2024
22.10.24

No.5 2024
10.12.24

Tidsskriftet samler og formidler relevant viden om tidsånd, samfund, forbrug og livsstil på tværs af brancher.

Som abonnent på TID & tendenser modtager du fire årlige udgaver af tidsskriftet med posten.

TID & tendenser leverer netop det, som du har behov for, når du skal udvikle din forretning: Et annoncefrit univers med viden og perspektiv samt et solidt fundament til at vælge en retning og stå ved din mavefornemmelse.

TID & tendenser sparer dig dermed for timevis af egen research, samt endeløs refleksion og diskussion, og forbereder dig på fremtiden – både på kort og langt sigt.

tt portal

Et online artikelarkiv med viden og indsigter til dit næste projekt

Søger du information om et specifikt emne? Som abonnent på TID & tendenser har du adgang til vores omfattende artikelarkiv med hundredevis af inspirerende artikler. Brug vores søgefunktion til at finde artikler om præcis det emne, du arbejder med.

Det siger abonnenterne


”Jeg læser TID & tendenser for at få inspiration, fornyet viden og andre vinkler. Det er velskrevne, tankevækkende artikler, og man finder ikke det stof på samme – høje – niveau andre steder. Jeg gemmer alle eksemplarer af tidsskriftet, og de er også ’coffee table books’ hjemme hos mig i nogle måneder.”

– Ann Lehmann Erichsen
Forbrugerøkonom, Sydbank 

”Tidsskriftet og nyhedsmailen fra TID & tendenser giver mig indsigt til at forstå tidsånden og forbrugeradfærden, og så er marketing-trends altid brugbare. Mit levebrød er at hjælpe virksomheder med at få et solidt kendskab til deres målgrupper. Derfor har TID & tendenser stor værdi for mig. Jeg bruger generelt min viden fra pej gruppen til at være på forkant med udviklingen, til inspiration og til at perspektivere kundegrupper.”

– Dorthe Noe
Målgruppespecialist og ejer, Noehow

”Jeg tjekker ofte artikelarkivet i TID og tendenser, når jeg researcher eller søger inspiration til en ny opgave. Både på fødevarer og detailhandel er de formidable til at samle de seneste globale og lokale trends.”

– Anne Glad
Selvstændig konsulent

Bestil et abonnement

Har du spørgsmål til et abonnement på tidsskriftet TID & tendenser? Vi sidder klar til at hjælpe dig på support@pejgruppen.dk eller tlf. (+45) 97 11 89 00.

  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Ofte stillede spørgsmål

De trykte udgaver af tidsskriftet udkommer fire gange årligt. Du kan selvfølgelig også læse alle artiklerne fra tidsskriftet online. Hver uge samler vi op på interessante tendenser i TID & tendensers nyhedsmail.

TID & tendenser henvender sig til dig, der arbejder professionelt med innovation, produktudvikling, strategi, analyse, kommunikation, marketing og ledelse.