Andre artikler fra denne udgave
I 2004 havde analyseinstituttet Yankelovich regnet sig frem til, at en amerikansk gennemsnitsforbruger hver dag udsættes for 5.000 brandbudskaber. Man kan stille spørgsmÃ¥lstegn ved antallet; det er nok i overkanten, og det ville under alle omstændigheder være lavere i Danmark end i USA. Men kig dig omkring, se pÃ¥ dit hÃ¥ndled, din telefon, dine sko. Tjek din browser og din indbakke. Det løber op. TilfÃ
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent pÃ¥ TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du fÃ¥ et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Retail & e-tail
Velkommen til den nye markedsføring i retail
Gratis artiklerInspiration
Trendteam klæder livsstilsbranchen på til AW 25/26
Fremtidens arbejdsmarked
Hvordan skaber man en attraktiv arbejdsplads for alle generationer?
Gratis artiklerInspiration