Læs online
Nyeste udgave af TID & tendenser
Tidsskriftet TID & tendenser udkommer fem gange årligt, og du kan læse artiklerne fra de trykte udgivelser online som en del af dit abonnement.
Indhold
TID & tendenser01 — 2024
Derfor er adfærd afgørende for at lykkes med din strategi
Ifølge Mads-Peter Eusebius Jakobsen kan du opnå effekt og engagement med din strategi, hvis du har adfærd som det centrale omdrejningspunkt.
Perfekthedskulturen blandt unge betyder, at vi kan komme til at mangle ledere
Hvordan sikrer man talentmassen i fremtiden, når flere og flere unge viger uden om lederstillingerne? Sådan lyder spørgsmålet fra Henrik Ørholst.
Sådan indfrier du din virksomhedsstrategi gennem vellykket rekruttering
Tomas Ballisager præsenterer fem trin i en succesfuld virksomhedsstrategi ud fra et medarbejder- og rekrutteringsperspektiv.
Bæredygtighed, grøntsager og sociale medier
Christine Meisner og Sophie Frahm stiller skarpt på tre megatrends og ni mikrotrends, som de mener vil definere fødevarebranchen i 2024 og potentielt mange år frem.
Fremtidens måltider
I en travl hverdag kan madlavning og spisning være svært at nå. Judith Kyst ser nærmere på, om der er plads til en stærk madkultur i et samfund med voksende tidspres.
Sunde Z’ere eller snefnug med storhedsvanvid?
Hvorfor er generation Z så forskellige fra andre generationer, og hvad kan vi lære af dem? Det kommer Emilia van Hauen med sit bud på.
60 er de nye 40
Bjarke Oxlund retter blikket mod livets drejebog, som har rykket sig flere årtier. Ungdomslivet er forlænget, og den tredje alder har banen vejen for det gode seniorliv.
8 forbruger- og marketingtrends for 2024
Julie Daugaard, Johanne La Cour og Nicolai Adamsen giver et indblik i de mest fremtrædende forbruger- og marketingtrends i det kommende år.
Nye former for luksus
Ligesom trends forandrer sig, gør luksusbegrebet det også. Kristine Harper udfolder de nye former for luksus,som har fokus på sanselighed, langsomhed og tid.
2024
Kommende udgivelser
Her ser du de seneste udgivelser af TID & tendenser. Klik på en udgave for at læse den. Dette kræver, at du har et abonnement og således kan logge ind. Læs mere om muligheden for et abonnement her.