Andre artikler fra denne udgave
Danskernes, og for den sags skyld det meste af Vesteuropas, forbrug ændrer sig i disse år. Andelen af forbruget, procentmæssigt efter skat, som har med mode, æstetik og design at gøre, er faldet støt de seneste 15 år, mest dog modeandelen. Forklaringen findes i den faldende fascinationskraft.
Den udvikling, som vi har set de seneste år, vil fortsætte frem mod 2025, måske endda
Denne artikel kræver login.
…Er du allerede abonnent på TID & tendenser, kan du bare logge ind herunder. Er du ikke abonnent kan du få et abonnement lige her.
Andre artikler fra denne udgave
Flere artikler
Retail & e-tail
2023 slog rekord i onlinesvindel
Gratis artiklerInspiration
To forbrugereksperter varsler afgørende ændringer i detailhandlen
Tidsånd
Fremtidens byggeri er digitalt
Kommunikation & marketingRetail & e-tail
De vigtigste retail-innovationer netop nu
FødevarerGratis artikler